.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آزادی 365 زندانی غیرعمد در مازندران

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: آزادی 365 زندانی غیرعمد در مازندران فراهم شده است.

حجت الاسلام حسین طالبی عصر یکشنبه در جلسه ستاد دیه مازندران در ساری افزود: آزادی تعداد 365 نفر از مددجویان واجد شرایط با پرداخت مبلغ 21 میلیارد ریال در مازندران فراهم شد.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری خوب اعضای ستاد دیه استان، مردم خیر و نیکوکار، اعطای تسهیلات بانکی از سوی دولت و کمیته حضرت امام و کمک شوراهای حل اختلاف زندانهای استان 365 نفر از مددجویان با پرداخت مبلغی معادل 21 میلیارد ریال ریال آزاد شدند.

وی تصریح کرد: با این اقدام زمینه آزادی آن دسته ازمددجویانی که به علت عجز از پرداخت دیه، صدمه یا قتل غیر عمدی ناشی از تصادفات رانندگی یا حوادث اتفاقی در محل کار از جمله حفاری چاه امور ساختمانی، آهنگری، نجاری و همچنین محکومیت های مالی از جمله خسارت، جریمه، ترک انفاق، چکهای برگشتی غیرکلاهبرداری که مدتهای طولانی بصورت ناخواسته در زندانها تحمل کیفر کرده فراهم شد و چشمان اشکبار خانواده های بی گناه و بی سرپرست آنان به اشک شوق تبدیل شد.

طالبی اظهار داشت: در بخش معرفی مدد جویان به بانکهای عامل پس از بررسیهای لازم محکومین واجد شرایط جهت دریافت وام به میزان مبلغ بدهی در حق شکات به بانک مربوطه معرفی شده که در این راستا 107 نفر 16 میلیارد و 762 میلیون ریال تسهیلات بدون بهره و یا کارمزد متعارف دریافت کردند.

رئیس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند مازندران گفت: در بخش پرداخت وجه بصورت بلاعوض این ستاد جهت تسریع در آزادی مددجویان دیه ای و مالی که در زندانهای استان تحمل کیفر می کند در یک سال گذشته تعداد 149 نفر مددجویان واجد شرایط پرداخت مبلغ دو میلیارد ریال بلاعوض از زندان آزاد شدند.

طالبی با بیان اینکه معرفی مددجویان جهت دریافت وام بدون بهره به کمیته امداد حضرت امام (ره) استان بخش دیگری از عملکرد این ستاد است، خاطرنشان کرد: با همکاری کمیته امداد استان آزادی تعداد 44 نفر با پرداخت مبلغ یک میلیارد و 930 میلیون ریال فراهم شد.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: در بخش آزادی با پرداخت وجه بصورت بلاعوض از سوی انجمنهای حمایت زندانیان استان، مبالغی از خیرین دریافت که صرف کمک به خانواده ها وآزادی زندانیان شد.

وی اظهار داشت: تعداد 65 نفرازمددجویان واجد شرایط با پرداخت مبلغ 610 میلیون ریال با پرداخت بلاعوض آزادی آنان فراهم شد./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.326 seconds.